Κλιματική ανθεκτικότητα Ενεργές Προσκλήσεις Όλα τα νέα
Παράλληλη στήριξη παιδιών με αναπηρία η/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το σχολικό έτος 2021-2022
Άξονας: 5.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ
Πρόσκληση
Προϋπολογισμός
  • Τρέχων Συνολικός Προϋπολογισμός Πρότασης
    €222,320.00
  • Τρέχων Προϋπολογισμός Πρότασης
    €222,320.00
Διαρθρωτικό Ταμείο

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Περιγραφή Έργου
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης. Η Πράξη αφορά στη στήριξη της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με την ενδυνάμωση των δυναμικού των μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με το αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για την εξυπηρέτηση των μαθητών που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν καθώς και με το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) για όσους μαθητές χρήζουν σχετικής υποστήριξης. Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των ΑμεΑ είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης των ΑμεΑ κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ' επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των ΑμεΑ στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.
Κρισιμότητα
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η προτεινόμενη Πράξη αφορά στην υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών ΑΜΕΑ λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π. καθώς και των μαθητών που χρήζουν σχετικής υποστήριξης στο σχολικό περιβάλλον, μέσω της πρόσληψης Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (σχολικούς νοσηλευτές) αντίστοιχα.
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
1. Αποφάσεις Πρόσληψης/Τοποθέτησης (αναρτημένες στη Διαύγεια) 2. Συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου των αναπληρωτών ΕΕΠ/ΕΒΠ, καθώς και περιλήψεις αυτών αναρτημένες στη Διαύγεια. 3. Απόφαση Τοποθέτησης - Διάθεσης στο(α) σχολείο(α) (αναρτημένη στη Διαύγεια) 4. Μισθοδοτική κατάσταση της διεύθυνσης εκπαίδευσης 5. Ατομικά Απουσιολόγιο που τηρούνται στη διεύθυνση εκπαίδευσης και στη σχολική μονάδα τοποθέτησης (Σημειώνεται ότι από τις μισθοδοτικές καταστάσεις ελέγχεται μόνο η χρονοαπασχόληση, η οποία αποτελεί τη βάση για τον υπολογισμό της δαπάνης με το μοναδιαίο κόστος. Η αναγραφόμενη χρονοαπασχόληση προέρχεται από τα ατομικά ημερήσια απουσιολόγια κάθε αναπληρωτή, τα οποία αποστέλλονται από τον διευθυντή κάθε σχολικής μονάδας στην αρμόδια Δ/νση)
Δείκτες Εκροών
  • 11501.Αριθμός Σχολικών μονάδων που επωφελούνται από εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
Δείκτες Αποτελέσματος
  • 11509.Ποσοστό σχολείων που παρέχουν υπηρεσίες εκπαιδευτικής στήριξης σε μαθητές ΑΜΕΑ

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να λαμβάνετε στο email σας όλες τις ενημερώσεις μας.