ΙΔΡΥΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΡΩΜΑΤΙΚΟΥ ΟΙΝΟΥ [ΝΤΕΛΛΑ ΠΕΤ. ΖΑΙΡΑ] [ΗΠΕ8-0056878]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Η επιτυχημένη τοποθέτηση ενός προϊόντος στο κοινό είναι αποτέλεσμα ευέλικτου και μακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού. Προκειμένου το εμπορεύσιμο προϊόν της επιχείρησης να ξεχωρίσει, πρέπει να διαφοροποιηθεί και να αναδειχθεί η ιδιαιτερότητά του, έτσι ώστε να τοποθετηθεί στην αντίληψη του καταναλωτή με βάση ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ένα χαρακτηριστικό με αξία για τον καταναλωτή. Στόχος της επιχείρησης είναι να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες, οι οποίοι είναι πλέον ιδιαίτερα απαιτητικοί και πολύ ευαίσθητοι στη σχέση τιμής/ ποιότητας, αναζητούν πάντα ωστόσο, την ειδοποιό διαφορά στα προϊόντα που επιλέγουν να καταναλώσουν. Στο κλάδο της οινοποιίας δραστηριοποιούνται πολυάριθμες επιχειρήσεις, στις οποίες περιλαμβάνονται και ορισμένες μεγάλες οινοβιομηχανίες, ωστόσο ο κύριος όγκος των επιχειρήσεων είναι μικρού μεγέθους, με αποτέλεσμα να υπάρχει έντονος ανταγωνισμός για την διατήρηση και διεύρυνση των μεριδίων της αγοράς. Ιδιαίτερα στην αγορά των ειδικών τύπων οινικής προέλευσης, εμπλουτισμένων με αρωματικά ή άλλα βότανα, διαπιστώνεται μια απροθυμία ένταξης των προϊόντων αυτών στις καταναλωτικές συνήθειες, σε πλήρη αντίθεση με την Ευρωπαϊκή πρακτική. Ακόμη, σημαντικό παράγοντα στον επικοινωνιακό σχεδιασμό αποτελεί η αλλαγή διατροφικών συνηθειών σημαντικού ποσοστού των Ελλήνων υπέρ της υγιεινής διατροφής (ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, λήψη ωφέλιμων συστατικών στη δίαιτα και περιορισμός θερμίδων και ζάχαρης). Το γεγονός αυτό αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για την επιχείρηση, που θα ασχοληθεί με την παραγωγή και προώθηση διαφοροποιημένων προϊόντων οίνου, να αποκτήσει εξ αρχής ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς και να θέσει τις βάσεις για τη μελλοντική ανάπτυξή της. Με βάση τα παραπάνω, η επιχείρηση έχει δομήσει ένα στοχευμένο πλάνο επικοινωνιακής στρατηγικής που αναμένεται να ακολουθήσει απαρέγκλιτα καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας της. Συγκεκριμένα, το μείγμα στρατηγικής της περιλαμβάνει: ΠΡΟΪΟΝ: Ο αρωματικός οίνος είναι το προϊόν που η επιχείρηση θα παράγει και θα προωθήσει. Πρόκειται για ερυθρό οίνο με διακριτικά αρώματα εσπεριδοειδών που θα συσκευάζονται σε γυάλινα μπουκάλια ή σε ασκούς. Με τη διεύρυνση της παραγωγικής δυναμικότητας της επιχείρησης, το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων θα επεκταθεί και σε περισσότερες ποικιλίες. ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: Θα κυκλοφορήσει σε δύο γυάλινες συσκευασίες των 750ml και των 187ml, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες των καταναλωτών σε λιανική και χονδρική, αλλά και σε ασκούς. Η διαδικασία της εμφιάλωσης θα τηρεί όλες τις προδιαγραφές εμφιάλωσης, και θα ικανοποιεί όλα τα μικροβιολογικά κριτήρια που ορίζονται από το νόμο. ΔΙΑΝΟΜΗ: Το προϊόν θα διανέμεται σε εστιατόρια που προσφέρουν φαγητό, σε bars, σε music halls, σε catering μεγάλων εκδηλώσεων και δεξιώσεων, σε αλυσίδες έτοιμου φαγητού, ξενοδοχεία αλλά και σε supermarkets για πιο ευρεία, λιανική κατανάλωση. Στόχος της επιχείρησης είναι να προσεγγίσει αρχικά το εξειδικευμένο, επαγγελματικό κοινό. ΠΡΟΩΘΗΣΗ: Η επιχείρηση σχεδιάζει να διαφημιστεί ηλεκτρονικά αλλά και σε παραδοσιακά μέσα καθώς επίσης και σε επιλεγμένα περιοδικά γαστρονομίας. Η αγορά-στόχος ορίζεται ως ενήλικες, ελεύθεροι επαγγελματίες και μισθωτοί μεσαίων και υψηλών εισοδημάτων. Επικοινωνιακό Positioning: Οι στόχοι που έχουν θεσπιστεί από τους εταίρους είναι δυναμικό λανσάρισμα του brand της επιχείρησης και δυναμική προώθηση στην αγορά στόχος, εντός και εκτός επικράτειας. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους έως και το 2025, γίνεται αντιληπτό ότι επιλέγονται τα πλέον αποτελεσματικά επικοινωνιακά μέσα που θα εξυπηρετούν τους στρατηγικούς στόχους μιας ισχυρής ταυτότητας καθώς και της προώθησης των προϊόντων της επιχείρησης.
-
-
-
CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
-
CO08.Παραγωγικές επενδύσεις: Αύξηση της απασχόλησης στις επιχειρήσεις που λαμβάνουν ενίσχυση
-
CO28.Έρευνα, καινοτομία: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν ενίσχυση για να εισάγουν νέα προϊόντα στην αγορά