ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ [ΜΑΚΡΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ] [ΗΠΕ7-0055502]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Η επικοινωνιακή πολιτική αποτελεί για την επιχείρηση σταθερή στόχευση και προσανατολισμό, αλλά και βασικό συντελεστή που έχει συμβάλλει στην μέχρι σήμερα επιτυχημένη πορεία της. Επειδή η επιχείρηση απευθύνεται σε ανταγωνιστική αγορά, θα πρέπει σταθερά να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών και να προσφέρει ανταγωνιστικά προϊόντα και άριστες υπηρεσίες. O σχεδιασμός και ο προγραμματισμός της «επιχειρησιακής επικοινωνίας» του επενδύτη, θα αποτελέσει εργαλείο για την αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησης και την παράλληλη επίτευξη των στόχων της. Η επιχείρηση πρέπει να έχει γνώση των τεχνολογικών εξελίξεων των προϊόντων του κλάδου, των ποιοτικών χαρακτηριστικών των προϊόντων, των απαιτήσεων της συγκεκριμένης αγοράς, του επιπέδου του ανταγωνισμού κλπ και να επενδύει στα παραπάνω ώστε να βελτιώνει την ποιότητα των προϊόντων της και κατ’ επέκταση την ικανοποίηση των πελατών. Στην κατεύθυνση αυτή κινείται και η γενική στόχευση του προτεινόμενου επενδυτικού σχεδίου. Πιο συγκεκριμένα, η επικοινωνιακή πολιτική του επενδυτή θα βασιστεί στην ηλεκτρονική προβολή μέσω: ηλεκτρονικού καταστήματος αγορών στην ελληνική και αγγλική γλώσσα-υποστηριζόμενη για ΑΜΕΑ, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και της διαφήμισης σε διάφορες μηχανές αναζήτησης και ιστότοπους (Google) και για προβολή της επιχείρησης στα Social Media και σε λοιπά ηλεκτρονικά μέσα όπως Facebook, Instagram κ.α. Οι παραπάνω προωθητικές ενέργειες, θα δυναμώσουν την επικοινωνιακή στρατηγική της επιχείρησης.
-
-
-
CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
-
CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις