Κλιματική ανθεκτικότητα Ενεργές Προσκλήσεις Όλα τα νέα
Ίδρυση πρότυπης Γαστρεντερολογικής και Ενδοσκοπικής μονάδας έρευνας [ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΙΚΕ] [ΗΠΕ3-0016894]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Πρόσκληση
Προϋπολογισμός
  • Τρέχων Συνολικός Προϋπολογισμός Πρότασης
    €92,142.81
  • Τρέχων Προϋπολογισμός Πρότασης
    €92,142.81
Διαρθρωτικό Ταμείο

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Περιγραφή Έργου
Προκειμένου οι νέες υπηρεσίες της εταιρείας να ξεχωρίσουν, θα πρέπει να αναδειχθούν τα σημαντικά οφέλη που έχουν οι νέες, καινοτόμες τεχνικές, με απώτερο σκοπό την εδραίωσή τους στην ιατρική πρακτική. Το όραμα των επενδυτών απαιτεί ισχυρή στρατηγική τοποθέτηση των προσφερόμενων υπηρεσιών, ώστε η επιχείρηση να ανταποκριθεί στη μεταβλητότητα της ολοένα διευρυνόμενης ζήτησης και στον συνεχώς εντεινόμενο ανταγωνισμό. Στόχος είναι να προελκυσθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι ασθενείς, οι οποίοι θα διακρίνουν και αναγνωρίσουν τα οφέλη των καινοτόμων ιατρικών μεθόδων που θα προσφέρονται αποκλειστικά από την Ι.Φ.Ι. Ι.Κ.Ε. Επίσης, το εγχείρημα θα αποτελέσει μοναδική πηγή έρευνας και καινοτόμου επιχειρηματικότητας καθώς και σημείο αναφοράς για τωρινούς και μελλοντικούς ερευνητές και επαγγελματίες στον ευρύτερο χώρο. Η επιχείρηση έχει δομήσει ένα στοχευμένο πλάνο επικοινωνιακής στρατηγικής που αναμένεται να ακολουθήσει απαρέγκλιτα καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου. Επικοινωνιακό Positioning Οι στόχοι που έχουν θεσπιστεί από τους εταίρους είναι: - Δυναμικό λανσάρισμα του brand«ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ», μέσω των πλέον σύγχρονων και άρτιων υποδομών αλλά και των εμπλουτισμένων υπηρεσιών, με σκοπό τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις ασθενών. - Εξασφάλισηνέωνδιεθνικώνσυνεργασιώνκαικατ’επέκτασηεισροήςτεχνολογίας, τεχνογνωσίας και εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού. - Προτυποποίηση και ανάδειξη νέων πρακτικών κατά τη διαδικασία των γαστρεντερολογικών εξετάσεων. - Δημιουργία και προώθηση ολοκληρωμένων πακέτων εξετάσεων με έμφαση στην ασφάλεια των ασθενών, το προσιτό κόστος και την επιστημονική αρτιότητα. - Δυναμική προώθηση σε νέες αγορές τόσο στο εσωτερικό (Ήπειρος και όμορες Περιφέρειες)όσο και στο εξωτερικό (πχ. Αλβανία). Οι τρόποι με τους οποίους αναμένεται να κοινωνήσει την στρατηγική αυτή θα είναι: Social Media: Θα δοθεί προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στοχεύοντας στο fan growth των ήδη υπαρχόντων καναλιών στα μέσα αυτά (Facebook, Twitter, Instagram κ.τ.λ). Προϋπόθεση αποτελεί η άμεση δημιουργία νέας ιστοσελίδας που θα είναι συμβατή με κινητές συσκευές (smartphones, tablets κτλ) καθώς και η μέριμνα μετάφρασης του περιεχομένου της σε τουλάχιστον 2 γλώσσες. Διαφήμιση οn-line: Χρήση διαδραστικών banners, αναδυόμενων παραθύρων (pop up windows) και υπερσυνδέσεων (hyperlinks) σε όλες τις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης ευρείας χρήσης (όπως Yahoo και Google). Διαφήμιση online σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά τα οποία κυκλοφορούν digital και off-line, είτε σε συνδυασμό με την off-line έκδοση είτε χωριστά. Έντυπη διαφήμιση: Σχεδιασμός θεματικών εντύπων με παρουσίαση των νέων τεχνικών. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους έως και το 2025, γίνεται αντιληπτό ότι επιλέγονται τα πλέον αποτελεσματικά επικοινωνιακά μέσα που θα εξυπηρετούν τους στρατηγικούς στόχους μιας ισχυρής ταυτότητας καθώς και της προώθησης της εικόνας της εταιρείας.
Κρισιμότητα
-
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
-
Δείκτες Εκροών
  • CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
  • CO08.Παραγωγικές επενδύσεις: Αύξηση της απασχόλησης στις επιχειρήσεις που λαμβάνουν ενίσχυση
  • CO28.Έρευνα, καινοτομία: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν ενίσχυση για να εισάγουν νέα προϊόντα στην αγορά
Δείκτες Αποτελέσματος
  • T1608.Ποσοστό επιχειρήσεων που ανέπτυξαν καινοτόμα προιόντα και διαδικασίες

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να λαμβάνετε στο email σας όλες τις ενημερώσεις μας.