Ίδρυση νέας μονάδας υγείας και ευεξίας [ΤΣΑΚΑΝΙΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΚΕ] [ΗΠΕ3-0018732]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Το όραμα των επενδυτών απαιτεί ισχυρή στρατηγική τοποθέτηση των προσφερόμενων καινοτόμων υπηρεσιών, ώστε η επιχείρηση να ανταποκριθεί επιτυχώς στη μεταβλητότητα της ολοένα διευρυνόμενης ζήτησης και στον συνεχώς εντεινόμενο ανταγωνισμό. Στόχος είναι να προελκυσθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι πελάτες, οι οποίοι είναι πλέον ιδιαίτερα απαιτητικοί, αναζητούν εξεζητημένες υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους και είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητοι στη σχέση τιμής/ποιότητας. Η εταιρική κουλτούρα του κέντρου ευεξίας θα είναι προσανατολισμένη στην διαρκή ικανοποίηση των πελατών του μέσω υπηρεσιών αυξημένης προστιθέμενης αξίας, στην άριστη εξυπηρέτηση, τις άρτιες εγκαταστάσεις και στην παροχή καινοτόμου και ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών. Η επιχείρηση θα έχει τη γνώση, τα εργαλεία και την εκπαίδευση για να δώσει στους πελάτες της τις σωστές συμβουλές και να βελτιώσει το επίπεδο διαβίωσής τους στο μέγιστο δυνατό. Η επιχείρηση έχει δομήσει ένα στοχευμένο πλάνο επικοινωνιακής στρατηγικής που αναμένεται να ακολουθήσει απαρέγκλιτα καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου. Επικοινωνιακό Positioning Οι στόχοι που έχουν θεσπιστεί από τους εταίρους είναι: - Δυναμικό λανσάρισμα του εταιρικού brand, μέσω των πλέον σύγχρονων και άρτιων υποδομών αλλά και των στοχευμένων υπηρεσιών, με σκοπό τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις πελατών. Ως βασικοί άξονες προώθησης προκρίνονται: o η ανάδειξη της μοναδικότητας του αλατοσπήλαιου και των θεραπευτικών ιδιοτήτων του και σύνδεση αυτού με το σπήλαιο του Περάματος o η στόχευση των κοινών που απευθύνεται η επιχείρηση, ανάγκες των οποίων δεν καλύπτονται από την υπάρχουσα προσφορά υπηρεσιών στην Περιφέρεια (ΑμΕΑ, αθλητές, άτομα με ανάγκες φυσικής αποκατάστασης), o οι εμπλουτισμένες υπηρεσίες που δύναται να παρέχει στο μοτίβο «υγεία – ευεξία – αναψυχή», σε ανταγωνιστικές τιμές. - Δυναμική προώθηση σε νέες αγορές τόσο στο εσωτερικό (Ήπειρος και όμορες Περιφέρειες) όσο και στο εξωτερικό (πχ. Αλβανία). - Δημιουργία ευέλικτων πακέτων με στόχο τις διασταυρούμενες πωλήσεις (cross-selling) και την καλλιέργεια σχέσης εμπιστοσύνης και συνήθειας με τους πελάτες, ιδιαίτερα από τα πρώτα βήματα. - Επίτευξη συνεργασιών με τουριστικά καταλύματα και επαγγελματίες της πόλης, για την παροχή ολοκληρωμένων, καθετοποιημένων πακέτων υπηρεσιών. Στόχος είναι η προσέλκυση ομάδων ενδιαφέροντος, με ιδιαίτερη έμφαση στον αθλητικό τουρισμό (πχ. ομάδες σε προετοιμασία, προπονήσεις, αθλητές για αποθεραπεία) και στον ιαματικό τουρισμό καθώς το αλατοσπήλαιο θεωρείται η «νέα γενιά» μονάδων παροχής υπηρεσιών Ευεξίας, Υγείας, Πρόληψης, Αναζωογόνησης και Θωράκισης του Ανοσοποιητικού προσφέροντας στον οργανισμό τις ιαματικές & ευεργετικές ιδιότητες της Αλατοθεραπείας). Οι τρόποι με τους οποίους αναμένεται να κοινωνήσει την στρατηγική αυτή θα είναι: Social Media: Θα δοθεί προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στοχεύοντας στο fan growth των ήδη υπαρχόντων καναλιών στα μέσα αυτά (Facebook, Twitter, Instagram κ.τ.λ). Προϋπόθεση αποτελεί η άμεση δημιουργία νέας ιστοσελίδας που θα είναι συμβατή με κινητές συσκευές (smartphones, tablets κτλ) καθώς και η μέριμνα μετάφρασης του περιεχομένου της σε τουλάχιστον 2 γλώσσες. Διαφήμιση οn-line: Χρήση διαδραστικών banners, αναδυόμενων παραθύρων (pop up windows) και υπερσυνδέσεων (hyperlinks) σε όλες τις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης ευρείας χρήσης (όπως Yahoo και Google). Διαφήμιση off-line: Διαφημιστικές καταχωρήσεις και δημοσιεύσεις στοχευμένων άρθρων και φωτογραφιών σε τοπικά και περιφερειακά έντυπα μέσα που θα προβάλουν συγκεκριμένες υπηρεσίες του νέου καταλύματος. Έντυπη διαφήμιση: Σχεδιασμός θεματικών εντύπων με παρουσίαση των νέων υπηρεσιών της επιχείρησης, και έμφαση στις άρτιες υποδομές και τη μοναδικότητα των εγκαταστάσεων. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους έως και το 2025, γίνεται αντιληπτό ότι επιλέγονται τα πλέον αποτελεσματικά επικοινωνιακά μέσα που θα εξυπηρετούν τους στρατηγικούς στόχους μιας ισχυρής ταυτότητας καθώς και της προώθησης της
-
-
-
CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
-
CO08.Παραγωγικές επενδύσεις: Αύξηση της απασχόλησης στις επιχειρήσεις που λαμβάνουν ενίσχυση
-
CO28.Έρευνα, καινοτομία: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν ενίσχυση για να εισάγουν νέα προϊόντα στην αγορά