ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΝΑΛΙ ΜΠΙΤΣ-ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΦΟΙ ΔΗΜΑ [ΚΑΝΑΛΙ ΜΠΙΤΣ-ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΦΟΙ ΔΗΜΑ] [ΗΠΕ2-0014544]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Ως επικοινωνία ορίζεται η μεταβίβαση πληροφοριών από ένα άτομο σε ένα ή περισσότερα άλλα άτομα, ή και η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ δύο ή πλειόνων ατόμων. Η εν λόγω έννοια σε επιχειρησιακό και επιχειρηματικό επίπεδο είναι άκρως σημαντική, αν συνυπολογίσουμε ότι η ανταλλαγή σκέψης και πληροφοριών είναι η βάση για τη δημιουργία μιας συνεργασίας υπό τη σκέπη αμοιβαίας κατανόησης και εμπιστοσύνης, ή καλών ανθρωπίνων σχέσεων. Η ανθρώπινη επικοινωνία αποτελεί τη βάση για την επιχειρησιακή επικοινωνία. Με άλλα λόγια την επικοινωνιακή πολιτική μιας επιχείρησης. Ως εκ τούτου ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός της «επιχειρησιακής επικοινωνίας» των επενδυτών, θα αποτελέσουν εργαλεία για την αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησης και την παράλληλη επίτευξη των στόχων της. Η εν λόγω επιχείρηση στην προσπάθεια της να μεγιστοποιήσει, στο βέλτιστο βαθμό τη βιωσιμότητα της στον τομέα της, επιθυμεί μέσω της αίτησης χρηματοδότησης να ισχυροποιήσει και να επεκτείνει την επικοινωνιακή της πολιτική. Το γεγονός αυτό θα επιτευχθεί μέσω διαδικασιών, μεθόδων, τρόπων αλλά και μέσων επικοινωνίας που θα χρησιμοποιηθούν για να πληροφορήσουν, υποκινήσουν και να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, η επικοινωνιακή πολιτική του επενδυτή θα βασιστεί στην ηλεκτρονική προβολή μέσω εταιρική ιστοσελίδας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα-υποστηριζόμενη για ΑΜΕΑ, κατασκευή εξειδικευμένου λογισμικού διάδρασης, online booking, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και της διαφήμισης σε διάφορες μηχανές αναζήτησης και ιστότοπους, υπηρεσίες βελτιστοποίησης ψηφιακού περιεχομένου, αλλά και σε δαπάνες σχεδιασμού λογοτύπου και ψηφιακής εταιρικής ταυτότητας πχ δημιουργία banners, video. Οι παραπάνω προωθητικές ενέργειες, θα δυναμώσουν την επικοινωνιακή στρατηγική της επιχείρησης. Η αλληλεπίδραση που θα προκύψει, θα αποτελέσει και το κλειδί της επιτυχίας για τις επικείμενες πωλήσεις της. Εν κατακλείδι, σύμφωνα με όσα προαναφέρθηκαν, οι επενδυτές αναμένεται να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, για την εν γένει βιωσιμότητά της επιχειρησιακής μονάδας.
-
-
-
CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
-
CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις