Κλιματική ανθεκτικότητα Ενεργές Προσκλήσεις Όλα τα νέα
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ [ΤΕΦΑ ΜΑΡΙΑ] [ΗΠΕ7-0055388]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Πρόσκληση
Προϋπολογισμός
  • Τρέχων Συνολικός Προϋπολογισμός Πρότασης
    €8,280.76
  • Τρέχων Προϋπολογισμός Πρότασης
    €8,280.76
Διαρθρωτικό Ταμείο

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Περιγραφή Έργου
Βασικός στόχος της δράσης «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (E-Business) ΙΙ» είναι η υποστήριξη της αποτελεσματικής ενσωμάτωσης τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στην λειτουργία των επιχειρήσεων της Περιφέρειας Ηπείρου μέσω της ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (E-Business) II για την ενίσχυση της εξωστρέφειας. Σκοπός της επένδυσης είναι η τεχνικοοικονομική υποστήριξη επιχειρηματικής προσπάθειας ανάπτυξης, μέσω της παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Η περιοχή υλοποίησης της επένδυσης εντοπίζεται στο Συρράκο Ιωαννίνων, σε έναν πανέμορφο παραδοσιακό οικισμό. Πρόκειται για επένδυση η οποία, εκτός των ιδίων ωφελειών που προσδοκά, παρουσιάζει και πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τοπική κοινωνία. Σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον όπου απαιτούνται γρήγορες αποφάσεις με περιορισμένους πόρους, το έργο της επικοινωνίας με το κοινό-στόχο απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, εμβάθυνση στην ανάλυση των δεδομένων και εγρήγορση. Η επιχείρηση λοιπόν σκοπεύει να διαμορφώσει τη στρατηγική επικοινωνίας μέσω της διαμόρφωσης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας με το πελατειακό κοινό. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την επιτυχία μιας επιχείρησης είναι οι ενέργειες για την προώθηση των υπηρεσιών που παρέχει. Το γεγονός αυτό το γνωρίζει η υποψήφια επενδύτρια , η οποία στον τομέα αυτό δίνει τεράστια σημασία, κάτι που υποδηλώνει και η πρόθεση για δημιουργία e-shop.και νέας ιστοσελίδας Παράλληλα, θα έχει συμμετοχή σε εγχώριες εκθέσεις. Στο επενδυτικό σχέδιο, οι σχεδιαζόμενες ενέργειες προώθησης και διαφημιστικής προβολής της επιχείρησης θα είναι απόλυτα στοχευμένες περιλαμβάνοντας: - Δημιουργία ηλεκτρονικών κρατήσεων και ιστοσελίδας με προδιαγραφές ΑΜΕΑ. Στο σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων της επιχείρησης θα υπάρχει σύντομη περιγραφή της πράξης, ανάλογη προς το επίπεδο της στήριξης, που περιλαμβάνει τους στόχους και τα αποτελέσματά της και επισημαίνει τη χρηματοδοτική συνδρομή από την Ένωση. Το ίδιο θα γίνει και στην νέα ιστοσελίδα. Η επιχείρηση λοιπόν στο πλαίσιο όλων των ανωτέρω στοχεύει στην προώθηση της με τις κάτωθι ενέργειες: - Διαφήμιση Google Ads Ads - Δυναμική προώθηση μέσω μηχανών αναζήτησης. - Δημιουργία βάσης δεδομένων για την καταγραφή και διαχείριση του πελατολογίου και ειδικής πλατφόρμας για την ανταλλαγή με διάδοση εμπειριών. - Δημιουργία ομάδας social media 1. Facebook Page Προβολή της εταιρίας στο πιο διαδεδομένο μέσω κοινωνικής δικτύωσης με ενημέρωση και επικοινωνία με τους πελάτες για τις ενέργειες, τα νέα και τις δραστηριότητες της εταιρίας. Ενημέρωση επίσης για τα νέα του Newsletter και του Youtube Channel-Βίντεο της εταιρίας. 2. Twitter Προβολή και ενημέρωση δραστηριοτήτων, newsletter και επικοινωνία με τους πελάτες. 3. LinkedIn Προβολή και ενημέρωση δραστηριοτήτων, newsletter και επικοινωνία με τους πελάτες.
Κρισιμότητα
Για την ελληνική οικονομία, ο τουρισμός αποτελεί κεντρικό πυλώνα ανάπτυξης με σημαντική συνεισφορά στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν, στην απασχόληση και στις επενδύσεις. Το προϊόν Ήλιος & Θάλασσα αποτελεί τη Ναυαρχίδα της τουριστικής δραστηριότητας της Χώρας μας, καθώς αποτελεί το 60% του συνόλου των διεθνών αφίξεων. Τα υπόλοιπα τουριστικά προϊόντα υστερούν σημαντικά τόσο σε αριθμό ταξιδιών όσο και σε αριθμό διανυκτερεύσεων και δαπάνης. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι το συγκεκριμένο προϊόν όπου αναπτύσσεται προσφέρει αυξημένη οικονομική δραστηριότητα (αν και εποχική), βοηθώντας τόσο στην αύξηση του ΑΕΠ σε Περιφερειακό επίπεδο, όσο και στην μείωση της ανεργίας. Όσον αφορά την υφιστάμενη κατάσταση, που έχει επικρατήσει στην Περιφέρεια Ηπείρου σχετικά με τις υποδομές, αποτελείται κατά σειρά πλήθους από ενοικιαζόμενα δωμάτια, ξενοδοχειακές μονάδες, καθώς και τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες και επαύλεις. Το σύνολο των ξενοδοχειακών μονάδων της Περιφέρειας τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντική αύξηση, σε αντίθεση με το σύνολο της χώρας που εμφανίζει μικρή πτώση, αυξάνοντας οριακά το μερίδιο της με βάση το επίπεδο Χώρας. Μέσω της επένδυσης , η επιχείρηση επιθυμεί μέσω της παροχής ποιοτικών, αξιόπιστων υπηρεσιών/προϊόντων στους πελάτες, να συμβάλλει και στον εμπλουτισμό του τουριστικού ηπειρώτικου branding. Ειδικότερα, η επιχείρηση στοχεύει στην ηλεκτρονική αναβάθμιση της τουριστικής μονάδας υψηλής ποιότητας, και επιθυμεί να αποτελέι πρότυπο, τόσο για τη περιοχή της Ηπείρου όσο και για την υπόλοιπη Ελληνική επικράτεια.
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται σταθερή διαχρονική αύξηση των εσόδων στις επιχειρήσεις τουρισμού σε ολόκληρη την Ήπειρο, λόγω της μεγάλης αύξησης των επισκεπτών. Παρά την αύξηση της ζήτησης στην Περιφέρεια Ηπείρου, η λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε τέτοιου τύπου επιχειρήσεις χαρακτηρίζεται ως ανεπαρκείς. Βασικός στόχος της δράσης «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (E-Business) ΙΙ» είναι η υποστήριξη της αποτελεσματικής ενσωμάτωσης τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στην λειτουργία των επιχειρήσεων της Περιφέρειας Ηπείρου μέσω της ανάπτυξης ηλεκτρονικού επιχειρείν (e-business) ΙΙ για την ενίσχυση της εξωστρέφειας. Κεντρικός στόχος του επιχειρηματικού σχεδίου είναι η δημιουργία συστήματος ηλεκτρονικών κρατήσεων με προδιαγραφές ΑΜΕΑ, νέας ιστοσελίδας καθώς και η προμήθεια καινούριου εξοπλισμού και νέου λογισμικού εσωτερικής οργάνωσης προκείμενου η επιχείρηση να εκσυγχρονιστεί και να εξοικειωθεί με τις νέες τεχνολογίες και την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα η οποία πλέον αποτελεί βασικό κομμάτι της εποχής μας. Στους επιμέρους στόχους της επένδυσης περιλαμβάνονται: 1) Η δημιουργία νέου ηλεκτρονικού καταστήματος κρατήσεων και νέας ιστοσελίδας που θα βοηθήσουν την επιχείρηση να προβληθεί και να αποκτήσει εταιρική ταυτότητα. 2) Η προμήθεια καινούργιου εξοπλισμού που θα ανταποκρίνεται στις πολλαπλές ανάγκες της επιχείρησης. 3) Η προβολή και προώθηση της επιχείρησης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Δείκτες Εκροών
  • CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
  • CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις
Δείκτες Αποτελέσματος
  • T1606.Ακαθάριστη προστιθέμενη αξία ΤΠΕ

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να λαμβάνετε στο email σας όλες τις ενημερώσεις μας.