ΑΝΕΓΕΡΣΗ 6 ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ [ΦΩΤΟΝΙΟ ΣΟΛΑΡ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.] [ΗΠΕ8-0057086]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Σκοπός της επένδυσης είναι η τεχνικοοικονομική υποστήριξη, με στόχο την δημιουργία μιας άριστα οργανωμένης τουριστικής μονάδας επιπλωμένων κατοικιών , με σύγχρονη λειτουργική παροχή υπηρεσιών διαμονής διανυκτέρευσης και αναψυχής. Επίσης η επιχείρηση θα συμβάλει στην υποστήριξη δράσεων φιλοξενίας τουρισμού, ενημέρωση πληρωμάτων αεραθλητισμού , θα κατασκευαστεί λυόμενη αίθουσα 385 τετραγωνικών από σιδηροκατασκευή η οποία θα χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια των ενημερώσεων στους αγώνες και στις διάφορες αεροπορικές εκδηλώσεις που είναι απαραίτητο να υπάρχει σύμφωνα με τον κανονισμό της Ελληνικής Αεροπορικής Ομοσπονδίας (ΕΛΑΟ ) και της διεθνούς αεροπορικής ομοσπονδίας ( FAI ) που είναι υποχρεωτική τέτοια αίθουσα σύμφωνα με τους κανονισμούς αγώνων. Παράλληλα θα χρησιμοποιείται για την ενημέρωση μαθητών και επισκεπτών του αεροδρομίου που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στον αεραθλητισμό θα υπάρχουν υποδομές προβολών με ανάλογες υποδομές υποστήριξης (χώρος υποδοχής , πίνακες, καθίσματα, γραφεία , εγκατάσταση προβολών, υπολογιστής εγκατάσταση wifi. WC ) για την επίτευξη των στόχων και διευκόλυνση των επισκεπτών είτε μένουν στα καταλύματα ως αεροπορικοί επισκέπτες, είτε επισκέπτονται το χώρο αυθημερόν. Η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου με πολλές θέσεις πάρκινγκ και περιμετρικά της αίθουσας . Η περιοχή υλοποίησης της επένδυσης εντοπίζεται στην τοποθεσία στο Μαργαρίτι Θεσπρωτίας σε έναν κατεξοχήν δημοφιλή τουριστικό προορισμό με δυναμικές τάσεις ανάπτυξης του τουριστικού κλάδου. Πρόκειται λοιπόν για επένδυση η οποία, εκτός των ιδίων ωφελειών που προσδοκά, παρουσιάζει και πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τοπική κοινωνία. Παράλληλα, σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον όπου απαιτούνται γρήγορες αποφάσεις με περιορισμένους πόρους, το έργο της επικοινωνίας με τον κοινό-στόχο απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, εμβάθυνση στην ανάλυση των δεδομένων και εγρήγορση. Η επιχείρηση λοιπόν σκοπεύει να διαμορφώσει τη στρατηγική επικοινωνίας μέσω της διαμόρφωσης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας με το πελατειακό κοινό. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την επιτυχία μιας επιχείρησης είναι οι ενέργειες για την προώθηση των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχει. Το γεγονός αυτό το γνωρίζει ο υπεύθυνος, κάτι που υποδηλώνει και η πρόθεση για συνεργασία με επιχείρηση εναλλακτικού τουρισμού. Επιπλέον η επιχείρηση επιθυμεί να συνεργαστεί με διάφορους επαγγελματικούς οδηγούς και site προβολής, καθώς και με εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία και tour operators που δραστηριοποιούνται τόσο στον Ελλαδικό χώρο, όσο και στο εξωτερικό, συνδυάζοντας παραδοσιακές μεθόδους προώθησης με τις νέες τεχνολογίες και την χρήση του διαδικτύου. Παράλληλα, θα έχει συμμετοχή σε εγχώριες και διεθνείς τουριστικές Εκθέσεις. Η επιχείρηση έχει σαν φιλοσοφία να ακολουθεί σχεδιαζόμενες ενέργειες προώθησης και διαφημιστικής προβολής της επιχείρησης, απόλυτα στοχευμένες. Μερικές από αυτές είναι: - Προμήθεια νέων λογισμικών συστημάτων - Σχεδιασμός λογοτύπου προσαρμοζόμενου μεγέθους για διάφορες χρήσεις και δημιουργία έντυπου πληροφοριακού υλικού. Η επιχείρηση λοιπόν στο πλαίσιο όλων των ανωτέρω στοχεύει στην προώθηση της με τις κάτωθι ενέργειες: - Παρουσίαση υπηρεσιών μέσω ιστοσελίδας, με δυναμική προώθηση μέσω μηχανών αναζήτησης. - Δημιουργία βάσης δεδομένων για την καταγραφή και διαχείριση του πελατολογίου και ειδικής πλατφόρμας για την ανταλλαγή με διάδοση εμπειριών. - Δημιουργία ομάδας social media – Ενίσχυση SEO: Αναλυτικά: 1. Facebook Page Προβολή της επιχείρησης στο πιο διαδεδομένο μέσω κοινωνικής δικτύωσης με ενημέρωση και επικοινωνία με τους πελάτες για τις ενέργειες, τα νέα και τις δραστηριότητες της. Ενημέρωση επίσης για τα νέα του Newsletter και του Youtube Channel-Βίντεο της εταιρίας. 2. Twitter Προβολή και ενημέρωση δραστηριοτήτων, newsletter και επικοινωνία με τους πελάτες. 3. LinkedIn Προβολή και ενημέρωση δραστηριοτήτων, newsletter και επικοινωνία με τους πελάτες. 4. Booking Προβολή και ενημέρωση δραστηριοτήτων, newsletter και επικοινωνία με τους πελάτες. 5. Trip advisor - Συνεχής
-
-
-
CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
-
CO08.Παραγωγικές επενδύσεις: Αύξηση της απασχόλησης στις επιχειρήσεις που λαμβάνουν ενίσχυση
-
CO28.Έρευνα, καινοτομία: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν ενίσχυση για να εισάγουν νέα προϊόντα στην αγορά