ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ [ΧΟΙΡΙΝΑ ΗΠΕΙΡΟΥ-ΒΕΡΓΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.] [ΗΠΕ9-0059328]
Άξονας: 5.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
Η επιχείρηση οφείλει να ανταποκριθεί στη μεταβλητότητα της ολοένα διευρυνόμενης ζήτησης και στον συνεχώς εντεινόμενο ανταγωνισμό. Στόχος είναι να προελκυσθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι πελάτες, οι οποίοι θα διακρίνουν και αναγνωρίσουν τα οφέλη που τους προσφέρονται είτε ως προς την ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων της είτε ως προς την εξυπηρέτησή τους. Η επιχείρηση έχει δομήσει ένα στοχευμένο πλάνο επικοινωνιακής στρατηγικής που αναμένεται να ακολουθήσει απαρέγκλιτα καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του έργου. Οι τρόποι με τους οποίους αναμένεται να κοινωνήσει την στρατηγική αυτή θα είναι: Social Media: Θα δοθεί προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στοχεύοντας στο fan growth των ήδη υπαρχόντων καναλιών στα μέσα αυτά (Facebook, Twitter, Instagram κ.τ.λ). Διαφήμιση οn-line: Χρήση διαδραστικών banners, αναδυόμενων παραθύρων (pop up windows) και υπερσυνδέσεων (hyperlinks) σε όλες τις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης ευρείας χρήσης (όπως Yahoo και Google). Διαφήμιση online σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά τα οποία κυκλοφορούν digital και off-line, είτε σε συνδυασμό με την off-line έκδοση είτε χωριστά. Έντυπη διαφήμιση: Σχεδιασμός θεματικών εντύπων με παρουσίαση των νέων τεχνικών. Τέλος, γίνεται αντιληπτό ότι επιλέγονται τα πλέον αποτελεσματικά επικοινωνιακά μέσα που θα εξυπηρετούν τους στρατηγικούς στόχους μιας ισχυρής ταυτότητας καθώς και της προώθησης της εικόνας της εταιρείας.
-
-