ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ - ΙΔΡΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ [ΜΠΟΥΝΑΣ ΑΛΕ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ] [ΗΠΕ7-0052422]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Η επιχείρηση με την επωνυμία «ΜΠΟΥΝΑΣ ΑΛΕ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ» και διακριτικό τίτλο «Prive Underwear», με έδρα την πόλη της Πρέβεζας δραστηριοποιείται από το 2008 στο χώρο της διάθεσης των εσωρούχων. Η επιχείρηση θέτοντας ως επίκεντρο της ποιότητα των διατιθέμενων προϊόντων που διακινεί και επιδιώκοντας τη διαφοροποίηση και τη συνεχή ανανέωση διατρανώνει την παρουσία της στην αγορά της πόλης. Το προτεινόμενο επενδυτικό σχέδιο εξυπηρετεί τη νέα στρατηγική της επιχείρησης, που αφορά στην αναπροσαρμογή της εμπορικής πολιτικής της με κατεύθυνση πελατοκεντρική αλλά και το άνοιγμα των πωλήσεων σε μεγαλύτερο εύρος αγοράς και πέραν των ορίων του καταστήματος, όπου διατίθενται τα προϊόντα. Το επενδυτικό σχέδιο αφορά στην προσαρμογή της επιχείρησης στη νέα ψηφιακή εποχή με δράσεις σχετικά με την προμήθεια και εγκατάσταση του αναγκαίου εξοπλισμού πληροφορικής και λογισμικό, απαραίτητα για την δημιουργία και την λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος με αναπροσανατολισμό της εμπορικής πολιτικής, καθώς και πακέτο δράσεων για ολοκληρωμένη προβολή της μέσα από το διαδίκτυο.
Η υλοποίηση του προτεινόμενου επενδυτικού σχεδίου αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση και όρο για την επιτυχία των στόχων της επιχείρησης που παρουσιάσθηκαν πιο πάνω. Η προτεινόμενη επένδυση με τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν θεωρείται αναγκαία προκειμένου να γίνουν τα πρώτα βασικά βήματα της επιχείρησης στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών. Η συμβολή του προγράμματος «Ηλεκτρονικό επιχειρείν (e business) ΙΙ», στο προτεινόμενο επενδυτικό σχέδιο είναι καθοριστικής σημασίας δεδομένου ότι δημιουργεί κατ’ αρχήν κίνητρο για τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να αποφασίσει για την υλοποίηση του προγράμματος και επιπλέον με το υψηλό ποσοστό επιχορήγησης παρέχει την δυνατότητα να εξασφαλισθεί η υλοποίηση σημαντικών δράσεων στην ψηφιακή τεχνολογία και η προτεινόμενη επένδυση να αποκτά ένα ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Στη βάση αυτή η επένδυση όπως σχεδιάσθηκε και θα υλοποιηθεί θα συμβάλει καθοριστικά στην αναπτυξιακή προοπτική της επιχείρησης και στην εξασφάλιση της βιωσιμότητας, δημιουργεί σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού και τέλος, συμβάλει θετικά στην προοπτική η επιχείρηση να εδραιωθεί στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Το προτεινόμενο επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει δράσεις για την δημιουργία των αναγκαίων υποδομών σε εξοπλισμούς και προγράμματα (λογισμικά) που θα συμβάλλουν στον λειτουργικό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης και δράσεις σχεδιασμού και προβολής των προϊόντων της με χρήση των χρήσιμων διαδικτυακών μέσων. Το επενδυτικό σχέδιο είναι προσανατολισμένο και θα συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό και στην ανάπτυξη, ώστε να εξασφαλισθεί η βιωσιμότητά της επιχείρησης. Η μακροχρόνια πλέον δημοσιονομική και χρημοτοοικονομική κρίση στη χώρα μας, δημιουργεί ένα γενικευμένο αρνητικό κλίμα για επενδύσεις σε όλους τους τομείς της οικονομίας, ακόμη και στους τομείς της ψηφιακής τεχνολογίας δεν πραγματοποιούνται τα αναγκαία βήματα ανάλογα με ότι γίνεται στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. Με τα πρώτα δείγματα ανάκαμψης της οικονομίας, θα βρεθούν σε πλεονεκτικότερη θέση οι επιχειρήσεις που θα έχουν εκσυγχρονίσει τις υποδομές τους, πολύ περισσότερο οι επιχειρήσεις που έχουν κάνει την αναγκαία προσαρμογή τους στην ψηφιακή εποχή. Η εν λόγω επιχείρηση αξιοποιεί την ευνοϊκή αυτή συγκυρία και τη δυνατότητα ένταξης του επενδυτικού της σχεδίου στο πρόγραμμα : «Ηλεκτρονικό επιχειρείν (e business) ΙΙ», στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ήπειρος του ΕΣΠΑ 2014-2020, προκειμένου να εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση σημαντικού μέρους της επενδυτικής δαπάνης από το πρόγραμμα και την ιδιωτική συμμετοχή ώστε να δημιουργηθεί μια εκσυγχρονισμένη μικρή αλλά βιώσιμη μονάδα. Η δυνατότητα χρηματοδότησης της επένδυσης και από το πρόγραμμα εξασφαλίζει το σχεδιασμό και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου αλλά και ποιοτικού επενδυτικού σχεδίου στην ψηφιακή τεχνολογία, που θα είναι σε θέση να διαμορφώσει βελτιωμένη λειτουργία και καλύτερα αποτελέσματα στις πωλήσεις της επιχείρησης. Ο Στρατηγικός στόχος του επενδυτικού σχεδίου συνοψίζεται: • Στον λειτουργικό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης • Στην ανάπτυξη των πωλήσεων γενικά μέσα από ένα κατάστημα που απευθύνεται σε ένα εξαιρετικά ευρύτερο κοινό χωρίς έξοδα ή με πολύ μικρή συγκριτικά δαπάνη, το ηλεκτρονικό κατάστημα • Στην ανάπτυξη των πωλήσεων μέσα από την δυνατότητα για μεγάλη διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων που διακινεί στα είδη που δραστηριοποιείται, με την αντιπροσώπευση νέων εταιρειών Μέσω του ίντερνετ στο οποίο σχεδόν το σύνολο των εν δυνάμει πελατών της επιχείρησης έχει πρόσβαση, με την χρήση ενός υπολογιστή που υπάρχει σήμερα σε κάθε σπίτι, αλλά και μέσω ενός έξυπνου κινητού τηλεφώνου που διαθέτει σχεδόν κάθε άτομο, που η χρήση του επεκτείνεται σήμερα σε ένα ευρύτατο πεδίο εφαρμογών (πρόσβασης σε εικόνα, αποστολή μηνυμάτων, email κλπ), μπορούν τα προϊόντα της επιχείρησης να εκτεθούν σε ένα ευρύτατο κοινό και μέρος αυτών που επιθυμεί να έχει τα προϊόντα αυτά στο σπίτι του, στην εργασία ή όπου επιθυμεί με μικρές απλές ενάργειες να αγοράσει τα προϊόντα σε μικρό χρόνο, χαμηλότερη ενδεχομένως τιμή, σε άριστη κατάσταση. Με τον ίδιο τρόπο, δύναται να πληροφορηθεί για την πιθανή ύπαρξη πακέτων ειδικών προσφορών. Συνεπώς, με πολύ μικρότερο κόστος η επιχείρηση δημιουργεί ένα δεύτερο ή πολλαπλάσια καταστήματα του πραγματικού, δηλαδή δημιουργεί μια εξαιρετικά μεγάλη διεύρυνση της εν δυνάμει αγοράς του και με την συνδρομή της προβολής μέσω των πολυάριθμων διαδικτυακών μέσων κατορθώνει να ενημερώσει και να παρακινήσει τον εν δυνάμει πελάτη να αγοράσει τα προϊόντα. Έτσι, με την παράλληλη χρήση της κατάλληλης πολιτικής μάρκετινγκ και των πιο αποτελεσματικών μέσων προβολής η επιχείρηση θα είναι σε θέση να αναπτύξει σημαντικά τις πωλήσεις της. Η επιχείρηση διαθέτει στους πελάτες της, με συνέπεια, προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε πελάτη, απόλυτα ελεγμένα για την ποιότητα και την καταλληλότητά τους. Σήμερα η επιχείρηση διακινεί τα προϊόντα διαφόρων επώνυμων εταιρειών με αποκλειστική αντιπροσώπευση στην περιοχή, που μπορεί αυτό να διευρυνθεί με βάση τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται για την επιχείρηση, αλλά και άλλων πολυάριθμων εταιρειών που διακινούνται στην αγορά χωρίς αποκλειστικότητα. Οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών και μέσω του ηλε
-
CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
-
CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις