Κλιματική ανθεκτικότητα Ενεργές Προσκλήσεις Όλα τα νέα
Υπηρεσίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου Φαρμακευτικών και Καλλυντικών ειδών(e-Shop) [ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ] [ΗΠΕ7-0050310]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Πρόσκληση
Προϋπολογισμός
  • Τρέχων Συνολικός Προϋπολογισμός Πρότασης
    €11,970.57
  • Τρέχων Προϋπολογισμός Πρότασης
    €11,970.57
Διαρθρωτικό Ταμείο

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Περιγραφή Έργου
Αναβάθμιση υφιστάμενης ιστοσελίδας και ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) Μετάβαση της υφιστάμενης ιστοσελίδας και e-shop από cs-cart . Σε "ανοικτού λογισμικού", με καθαρό κώδικα και συνεχείς αναβαθμίσεις χωρίς την ανάγκη πληρωμής σχετικής συνδρομής, με αποτέλεσμα την αυξημένη ασφάλεια και λειτουργικότητα (μέσου ελεύθερων add-ons) που μπορεί να χρησιμοποιηθούν. Προτείνονται δαπάνες εξοπλισμού, όπως Κατηγορία 1.3 POWERWALKER VFI 3000 TG 3000VA/2700W ONLINE UPS WITH POWER FACTOR (ΤΕΜ 2 Χ 305,65 = 611,29€) DESKTOP DELL AIO PTIPLEX 54+90 23.8 FHD TOUCH IPS/i5-10500T/8GB/256GB SSD (ΤΕΜ 4 Χ 887,097 =3.548,39€) PRINTER EPSON L5290 MULTIFUNCTION INKJET ITS (ΤΕΜ 2 Χ 257,91 = 515,82€) ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ EPSON ECOTANK L14150 (507,26€) Κατηγορία 1.4 SMARTPHONES HONOR DUAL SIM 8GB RAM (ΤΕΜ 2 Χ 300,81 = 601,62€) SCANNER ΧΕΙΡΟΣ DATALOGIC QUICKSCAN LITE QW2120 (ΤΕΜ 4 Χ 42,78€ = 171,13€) Περιλαμβάνονται δαπάνες προβολής και προώθησης σε ψηφιακά μέσα (δηλ. skroutz, best price, google ads, facebook, instagram). Τέλος περιλαμβάνονται δαπάνες συμβούλου για την υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου
Κρισιμότητα
Η χρήση προηγμένων πληροφοριακών τεχνολογιών εντείνουν τον ανταγωνισμό στον κλάδο και οδηγούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να τις χρησιμοποιούν. Η συνολική αύξηση της ζήτησης προϊόντων που προσφέρονται μέσω των ηλεκτρονικών εμπορίων συμβάλλουν στην οικονομία θετικά αφού αυξάνεται παράλληλα και η συνολική ζήτηση του κλάδου και κατ' επέκταση της οικονομίας. Σύμφωνα με έρευνες: Η εγχώρια αγορά καλλυντικών ήταν λογικό να συρρικνωθεί την τελευταία δεκαετία λόγω της οικονομικής κρίσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα έτη 2009-2017 παρατηρήθηκε συρρίκνωση του συγκεκριμένου κλάδου κατά σχεδόν 40%. Σύμφωνα όμως με στοιχεία της Cosmetics Europe σχετικά με τη διαμόρφωση της αγοράς καλλυντικών στην Ευρώπη, το 2018 οι πωλήσεις στη χώρα μας σημείωσαν αύξηση 1,4% και διαφαίνεται η τάση αυτή η – έστω μικρή – ανοδική πορεία να συνεχιστεί. Αυτή η ανάκαμψη της εγχώριας αγοράς καλλυντικών αποτυπώνεται και στην "τσέπη" των ίδιων των καταναλωτών. Ενδεικτικά, σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe, η κατά κεφαλήν καταναλωτική δαπάνη στη χώρα μας διαμορφώθηκε μέσα στο 2018 στα 80 ευρώ, έναντι 79 ευρώ το 2017 και το 2016. Προφανώς και το νούμερο αυτό είναι αρκετά χαμηλό σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (που ξεπερνά τα 100 Ευρώ), όμως το σημαντικότερο είναι ότι η συνεχής πτωτική τάση δείχνει να έχει αντιστραφεί. Αξιοσημείωτη είναι η συνεχής ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Βάσει εκτιμήσεων στη χώρα μας οι πωλήσεις μέσω e-shop κυμάνθηκαν σε επίπεδα γύρω στο 6% του συνολικού τζίρου, όταν το 2016 δεν ξεπερνούσαν το 4%. Όσον αφορά τη διάρθρωση των πωλήσεων καλλυντικών στις επιμέρους κατηγορίες του κλάδου, κυρίαρχο ρόλο – σύμφωνα με στοιχεία του ΠΣΒΑΚ – παίζουν η Περιποίηση Προσώπου & Σώματος που καλύπτει το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων. Ακολουθούν η Περιποίηση Μαλλιών που καλύπτει το ένα τέταρτο του συνολικού τζίρου του κλάδου και τα Προϊόντα Υγιεινής, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 23% των πωλήσεων.
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Βασικός στόχος της επιχείρησης για τα πρώτα χρόνια είναι η δημιουργία ενός πελατολογίου ικανού να αποτελέσει μια βάση η οποία θα εγγυάται την βιωσιμότητα της επιχείρησης ώστε να την οδηγήσει στο μέλλον σε ραγδαία αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Είναι ευρέως γνωστό ότι τέτοιου είδους επενδύσεις με χρήση σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων που συμβάλλουν στη βελτίωση της πρόσβασης, της χρήσης και της ποιότητας οδηγούν στην αύξηση της ζήτησης προϊόντων και στη ραγδαία αύξηση των εσόδων και κατ' επέκταση των κερδών μιας επιχείρησης.
Δείκτες Εκροών
  • CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
  • CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις
Δείκτες Αποτελέσματος
  • T1606.Ακαθάριστη προστιθέμενη αξία ΤΠΕ

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να λαμβάνετε στο email σας όλες τις ενημερώσεις μας.