Κλιματική ανθεκτικότητα Ενεργές Προσκλήσεις Όλα τα νέα
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ [ΔΑΛΛΑ ΣΟΦΙΑ] [ΗΠΕ7-0050379]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Πρόσκληση
Προϋπολογισμός
  • Τρέχων Συνολικός Προϋπολογισμός Πρότασης
    €12,000.00
  • Τρέχων Προϋπολογισμός Πρότασης
    €12,000.00
Διαρθρωτικό Ταμείο

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Περιγραφή Έργου
Το επενδυτικό σχέδιο που κατατίθεται αφορά την ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης της κα Δάλλα Σοφίας με την δημιουργία νέας ιστοσελίδας, την προμήθεια και εγκατάσταση λογισμικού e-commerce, την προμήθεια λογισμικών διαχείρισης πόρων και πελατολογίου, την προμήθεια σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού, παροχής υπηρεσιών hosting/παραμετροποίησης/εκπαίδευσης και τέλος οργάνωση και εκτέλεση του πλάνου προβολής και προώθησης της επιχείρησης στα social media (Facebook, Instagram κ.α) και χρήση των κατάλληλων καναλιών προβολής για παρουσία της επιχείρησης στο διαδίκτυο (SEO, Google Adwards κ.α.).
Κρισιμότητα
Η επένδυση η οποία σκοπεύει να υλοποιήσει η κα Δάλλα με την ένταξη της στις διατάξεις τους προγράμματος «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν ΙΙ» αποτελεί ένα υψηλής αξίας εργαλείο για την αναπτυξιακή πορεία της επιχείρησης καθώς μετά από 2 έτη λειτουργίας θα δώσει την δυνατότητα στην υποψήφια αφενός να αυξήσει τις πωλήσεις της μέσα από την παροχή νέων υπηρεσιών με την λειτουργία του E-shop και αφετέρου θα προσφέρει την δυνατότητα στην επιχείρηση να εκσυγχρονίσει τον ψηφιακό εξοπλισμό της και την λειτουργικότητα της εν γένει.
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Ως βασικός στόχος της επένδυσης έχει προσδιορισθεί η αναβάθμιση της επιχείρησης τόσο σε λειτουργικό επίπεδο όσο σε επίπεδο εξωστρέφειας αλλά και δυνατοτήτων προσέλκυσης μεγαλύτερου αγοραστικού κοινού. Ο εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού ο οποίος χρησιμοποιείται από την επιχείρηση για την διαχείριση των αναγκών της, η βελτίωση της ψηφιακής εταιρικής εικόνας μέσω της δημιουργίας μιας νέας ιστοσελίδας και της πραγματοποίησης μια οργανωμένης καμπάνιας ψηφιακής προβολής και προώθησης και η προσθήκη της δυνατότητας ηλεκτρονικών πωλήσεων που θα αποτελέσει για την επιχείρηση έναν νέο τρόπο διάθεσης των προϊόντων της, αποτελούν τους στόχους εκείνους που έχουν τεθεί κατά το σχεδιασμό του επιχειρηματικού σχεδίου και κρίνονται ως οι πλέον αναγκαίοι για την συνέχιση της αναπτυξιακή πορεία της.
Δείκτες Εκροών
  • CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
  • CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις
Δείκτες Αποτελέσματος
  • T1606.Ακαθάριστη προστιθέμενη αξία ΤΠΕ

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να λαμβάνετε στο email σας όλες τις ενημερώσεις μας.