ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ [ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ] [ΗΠΕ7-0049616]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Το επενδυτικό σχέδιο που κατατίθεται αφορά την ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης του κ. Καραγιάννη Γεώργιου με την ανασχεδιασμό και αναβάθμιση της ιστοσελίδας της επιχείρησης, την προμήθεια και εγκατάσταση λογισμικού κρατήσεων, προμήθεια του απαραίτητου hardware υποστήριξης της δραστηριότητας, προμήθεια λογισμικού ηλεκτρονικής τιμολόγησης, hosting και τέλος οργάνωση και εκτέλεση του πλάνου προβολής και προώθησης της επιχείρησης στα social media (Facebook, Instagram κ.α) και χρήση των κατάλληλων καναλιών προβολής για παρουσία της επιχείρησης στο διαδίκτυο (SEO, Google Adwards κ.α.).
Η επένδυση η οποία σκοπεύει να υλοποιήσει ο κ. Καραγιάννης με την ένταξη του στις διατάξεις τους προγράμματος «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν ΙΙ» αποτελεί μιας υψηλής κρισιμότητας επένδυση καθώς πρόκειται για έναν νέο επιχειρηματία, ο οποίος ανέλαβε το ρίσκο να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά μέσα σε ένα δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώθηκε λόγω της 10ετούς οικονομικής κρίσης. Η ενίσχυση που προσφέρει το πρόγραμμα τόσο σε επίπεδο οικονομικό όσο και σε επίπεδο δυνατοτήτων εκσυγχρονισμού της επιχείρησης είναι πάρα πολύ σημαντική και είναι αυτή η οποία θα προσφέρει στην επιχείρηση την δυνατότητα να βελτιώσει τόσο την λειτουργικότητα της όσο και την θέση της έναντι του σκληρού ανταγωνισμού.
Ως βασικός στόχος της επένδυσης έχει προσδιορισθεί η αναβάθμιση της επιχείρησης τόσο σε λειτουργικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο παρεχομένων υπηρεσιών. Ο εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού ο οποίος χρησιμοποιείται από την επιχείρηση για την παροχή των υπηρεσιών, η βελτίωση της ψηφιακής εταιρικής εικόνας μέσω της ποιοτικής και λειτουργικής αναβάθμισης της ιστοσελίδας, η βελτίωση της αξιοπιστίας απέναντι στον πελάτη μέσω της προμήθεια και εγκατάσταση λογισμικού κρατήσεων σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών και η βελτίωση της αναγνωρισημότητας του brand “Epirus Adventures” μέσα από τον σχεδιασμό της πολιτικής προβολής και προώθησης της επιχείρησης αποτελούν τους στόχους εκείνους που έχουν τεθεί κατά το σχεδιασμό του επιχειρηματικού σχεδίου και κρίνονται ως οι πλέον αναγκαίοι για την συνέχιση της αναπτυξιακή πορεία της επιχείρησης.
-
CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
-
CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις