Ενεργειακός-τεχνολογικός και λειτουργικός εκσυγχρονισμός ξενοδοχείου 4 αστέρων [ΖΑΡΚΑΛΗΣ Σ. - ΤΣΑΚΑΝΙΚΑΣ Ν. ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.] [ΗΠΕ5-0037425]
Άξονας: 1.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΠΕ
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Σκοπός της επένδυσης είναι η τεχνικοοικονομική υποστήριξη, με στόχο την αναβάθμιση μιας ήδη καλά οργανωμένης τουριστικής μονάδας, με σύγχρονη λειτουργική παροχή υπηρεσιών διαμονής διανυκτέρευσης και αναψυχής. Η επικοινωνιακή πολιτική της επιχείρησης είναι εστιασμένη στην συνεχή προβολή και προώθηση του τουριστικού της προϊόντος. Πέραν των παραδοσιακών συνεργασιών με tour operators από την Ελληνική και Διεθνή αγορά, η επιχείρηση προσελκύει διαρκώς και νέους πελάτες μέσω της προβολής της σε εξειδικευμένες μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο. Η περιοχή υλοποίησης της επένδυσης εντοπίζεται σ Κήποι του Δημοτικού Διαμερίσματος Τύμφης, του Δήμου Ζαγορίου, της Π.Ε. Ιωαννίνων Περιφέρειας Ηπείρου έναν κατεξοχήν δημοφιλή τουριστικό προορισμό με δυναμικές τάσεις ανάπτυξης του ξενοδοχειακού κλάδου. Η σπουδαιότητα της ποιοτικής αναβάθμισης της υφιστάμενης τουριστικής μονάδας είναι πολύ σημαντική για την τοπική αλλά και την Εθνική οικονομία καθώς πέρα από τον εγχώριο τουρισμό, η επιχείρηση έχει εντάξει στο πελατολόγιο της τουρίστες από όλον τον κόσμο. Πρόκειται λοιπόν για επένδυση η οποία, εκτός των ιδίων ωφελειών που προσδοκά, παρουσιάζει και πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τοπική κοινωνία. Παράλληλα, σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον όπου απαιτούνται γρήγορες αποφάσεις με περιορισμένους πόρους, το έργο της επικοινωνίας με τον κοινό-στόχο απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, εμβάθυνση στην ανάλυση των δεδομένων και εγρήγορση. Η επιχείρηση λοιπόν σκοπεύει να διαμορφώσει τη στρατηγική επικοινωνίας μέσω της διαμόρφωσης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας με το πελατειακό κοινό. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την επιτυχία μιας επιχείρησης είναι οι ενέργειες για την προώθηση των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχει. Το γεγονός αυτό το γνωρίζουν οι μέτοχοι αυτής, κάτι που υποδηλώνει και η υφιστάμενη ιστοσελίδα που διαθέτει. Επιπλέον η επιχείρηση συνεργάζεται και σκοπεύει να συνεχίσει αυτή τη συνεργασία με διάφορους επαγγελματικούς οδηγούς και site προβολής, καθώς και με εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία και tour operators που δραστηριοποιούνται τόσο στον Ελλαδικό χώρο, όσο και στο εξωτερικό, συνδυάζοντας παραδοσιακές μεθόδους προώθησης με τις νέες τεχνολογίες και την χρήση του διαδικτύου. Παράλληλα, θα έχει συμμετοχή σε εγχώριες και διεθνείς τουριστικές Εκθέσεις. Η επιχείρηση έχει σαν φιλοσοφία να ακολουθεί σχεδιαζόμενες ενέργειες προώθησης και διαφημιστικής προβολής της επιχείρησης, απόλυτα στοχευμένες. Μερικές από αυτές είναι: - Συνεχής ενημέρωση εταιρικής ιστοσελίδας. - Σχεδιασμός λογοτύπου προσαρμοζόμενου μεγέθους για διάφορες χρήσεις και δημιουργία έντυπου πληροφοριακού υλικού. Η επιχείρηση λοιπόν στο πλαίσιο όλων των ανωτέρω στοχεύει στην προώθηση της με τις κάτωθι ενέργειες: - Παρουσίαση υπηρεσιών μέσω της υφιστάμενης ιστοσελίδας, με δυναμική προώθηση μέσω μηχανών αναζήτησης. - Δημιουργία βάσης δεδομένων για την καταγραφή και διαχείριση του πελατολογίου και ειδικής πλατφόρμας για την ανταλλαγή με διάδοση εμπειριών. - Δημιουργία ομάδας social media – Ενίσχυση SEO: Αναλυτικά: 1. Facebook Page Προβολή της επιχείρησης στο πιο διαδεδομένο μέσω κοινωνικής δικτύωσης με ενημέρωση και επικοινωνία με τους πελάτες για τις ενέργειες, τα νέα και τις δραστηριότητες της. 2. Twitter: Προβολή και ενημέρωση δραστηριοτήτων, newsletter και επικοινωνία με τους πελάτες. 3. LinkedIn: Προβολή και ενημέρωση δραστηριοτήτων, newsletter και επικοινωνία με τους πελάτες. 4. Booking: Προβολή και ενημέρωση δραστηριοτήτων, newsletter και επικοινωνία με τους πελάτες. 5. Trip advisor: - Συνεχής ανάλυση αποτελεσμάτων και βελτιστοποίηση του μοναδιαίου κόστους προώθησης. - Κατασκευή πλατφόρμας επικοινωνίας για τους πελάτες – Newsletter. - Διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων – εντύπων για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης. - Στοχευμένες επισκέψεις σε επαγγελματίες του κλάδου. Τέλος, να σημειωθεί ότι η επιχείρηση στα πλαίσια της επικοινωνιακής πολιτικής που ακολουθεί και τον στρατηγικό σχεδιασμό της προβολής και προώθησης των υπηρεσιών της, διαθέτει τη δικής τη
-
-
-
CO01.Άνεργοι, συμπεριλαμβανομένων των μακροχρόνια ανέργων
-
CO02.Παραγωγικές επενδύσεις: Αριθμός επιχειρήσεων που λαμβάνουν επιχορηγήσεις
-
CO08.Παραγωγικές επενδύσεις: Αύξηση της απασχόλησης στις επιχειρήσεις που λαμβάνουν ενίσχυση
-
CO34.Μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου: Εκτιμώμενη ετήσια μείωση των εκπομπών των αερίων θερμοκηπίου